Uuden vuoden kynnyksellä muutimme uuteen kotiin. Samaan syssyyn vaihdoimme istumapaikkoja myös töissä, ja nyt näen ympärilläni myös monia uusia kasvoja.

Muuttojen ahdistuksen, raivaamisen ja luopumisen jälkeen seuraa liki katarttinen tila. Koti, työpiste – ja samalla koko elämä – on putsattu ja energiat virtaavat. Töissä syntyy uusia ideoita, Gloriaa tekee mieli kehittää entistäkin paremmaksi.

Myös Suomessa virtaavat uusien aikojen tuulet, sillä maan johdossa on ensimmäistä kertaa koskaan nuorten naisten enemmistö, joka on herättänyt huomiota myös kansainvälisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen jälkeen

Vaikka sukupuolesta ja iästä ei aina pidä tehdä isoa numeroa, poliittisessa johdossa nuoret naiset herättävät edelleenkin paljon positiivisia mielleyhtymiä. Suomella on tällä hetkellä moderni maabrändimielikuva, mikä ilahduttaa minua suuresti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jokainen Gloria on täynnä menestyviä naisia, mutta tammikuun numeroomme nostimme erityisesti esiin nuoren sukupolven edustajia, jotka luovuudellaan ja bisnesvaistoillaan uudistavat ajatteluamme.

Tämä ei tarkoita, että olisimme lakanneet arvostamasta kokemusta, jota tässä numerossa edustaa Aino-vaatemerkin perustaja Liisa Kotilainen.

saila-mari.kohtala@sanoma.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla