Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Koti Muoti ja kauneus Tyyli Yleinen FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (95) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Saila-Mari Kohtala: Olen someaddikti ja siksi hylkäsin sosiaalisen median klo 11:11 | 2.1.2019 Saila-Mari Kohtala: Olen someaddikti ja siksi hylkäsin sosiaalisen median Kommentit (1) Käyttäjä1977 Seuraa 1/1 | klo 22:50 | 8.1.2019 Tämä oli ihan kiva juttu. Olen itsekin miettinyt onko facesta enemmän haittaa kuin hyötyä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 41 alas 75 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Koti Muoti ja kauneus Tyyli Yleinen
Käyttäjä1977 Seuraa 1/1 | klo 22:50 | 8.1.2019 Tämä oli ihan kiva juttu. Olen itsekin miettinyt onko facesta enemmän haittaa kuin hyötyä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 41 alas 75
Tämä oli ihan kiva juttu. Olen itsekin miettinyt onko facesta enemmän haittaa kuin hyötyä.