Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Koti Muoti ja kauneus Tyyli Yleinen FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (14) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Saila-Mari Kohtala: Elämänhallintani on hukassa vähän väliä – ja niin on sinunkin klo 10:36 | 3.10.2018 Saila-Mari Kohtala: Elämänhallintani on hukassa vähän väliä – ja niin on sinunkin Kommentit (2) LiLi 1/2 | klo 22:32 | 3.10.2018 Ai että minun elämänhallintani on hukassa. Vahva väite, etenkin kun asia on jäänyt itseltä huomaamatta. Mitä merkkejä pitäisi tarkkailla? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 10 alas 16 Vierailija 2/2 | klo 19:36 | 24.10.2018 Hallitsen elämääni ja valintojani, enkä todellakaan säiky vanhoja heiloja, päinvastoin; kivahan heitä on aina tavata! Usein joutuu ihmettelemään näitä avautumisia... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 8 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Koti Muoti ja kauneus Tyyli Yleinen
LiLi 1/2 | klo 22:32 | 3.10.2018 Ai että minun elämänhallintani on hukassa. Vahva väite, etenkin kun asia on jäänyt itseltä huomaamatta. Mitä merkkejä pitäisi tarkkailla? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 10 alas 16
Vierailija 2/2 | klo 19:36 | 24.10.2018 Hallitsen elämääni ja valintojani, enkä todellakaan säiky vanhoja heiloja, päinvastoin; kivahan heitä on aina tavata! Usein joutuu ihmettelemään näitä avautumisia... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 8
Ai että minun elämänhallintani on hukassa. Vahva väite, etenkin kun asia on jäänyt itseltä huomaamatta. Mitä merkkejä pitäisi tarkkailla?
Hallitsen elämääni ja valintojani, enkä todellakaan säiky vanhoja heiloja, päinvastoin; kivahan heitä on aina tavata!
Usein joutuu ihmettelemään näitä avautumisia...