Yrittäjä Ele Lepik tunnetaan värikkäästä tyylistään: ”Tennissukat vaellussandaaleissa, reisitaskuhousut ja tuulipuvut pitäisi kieltää”......

Ele hankki Célinen mekon vuosia sitten alerekistä New Yorkissa. Materiaali ja väri puhuttelivat. Käsikoru on Guardian of the Baltic Sean Pohjanlahti-kokoelmaa.

Yrittäjä Ele Lepik pukeutui toimitusjohtajavuosinaan Steve Jobsin oppien mukaan. Nyt pelkistetyn puvuston tilalle on tullut värien loistoa ja katseet kääntäviä yksityiskohtia.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Kiva elämä

Ja ilmeisesti narsisteja suututtaa ihmiset, jotka osaavat pukeutua kivasti. Eivätkä käytä kamalia tennissukkia sandaaleissa. Hyvä että jotkut sentään ymmärtävät ottaa kanssaeläjät huomioon, mutta sitä narsisti ei osaa, kun oma napa ja minä-minä lähempänä.

Elen koti myös yksi Helsingin kauniimmista..

Vierailija

Jos on rahaa, niin mikä ettei, on hyvä pukeutua merkkivaatteisiin. Mutta kyllä minä vaan sanon, että reisitaskuhousut ovat todella hyvät vaelluksella tunturissa. Kateuksissani kyllä ärsyynnyin tällaisesta jutusta.

EveLiina

Ilman rahaakin voi pukeutua tyylikkäästi. Myös ketjuista löytyy hyvin tehtyjä klassisia vaatteita joiden materiaali kin näyttää hyvältä. Alelöydöistä puhumattakaan. Itse ostan paljon käyttämättömiä tai pari kertaa käytettyjä vaatteita Traderasta. (Asun Ruotsissa mutta kyllä myyjät lähettävät muuallekin.) Tahdon pukeutua hyvin vaikka kohtalo tekikin minusta köyhän, velkaisen ja sairaan. Laatu on tärkeämpi kuin määrä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat