Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Koti Muoti ja kauneus Tyyli Yleinen FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (17) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Hanna Jensen: Valkoinen on värien badass klo 10:00 | 31.3.2016 Hanna Jensen: Valkoinen on värien badass Kommentit (2) Vierailija 1/2 | klo 7:27 | 20.4.2016 Mikä tuo valkoisen värin koodisi mahtoi olla? Valkoisten seinien maalaajaa kiinnostaisi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 18 alas 19 Hanna Jenssn 2/2 | klo 8:21 | 22.4.2016 Hei! Koodia minulla ei ole tässä (olen ulkomailla), mutta sen sävyn nimi on Paperi (olisiko Tikkurilan maaleja?). On ilmeisen käytetty ja yleinen, ainakin sisustavien ihmisten kesken... T Hanna Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 18 alas 19 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Koti Muoti ja kauneus Tyyli Yleinen
Vierailija 1/2 | klo 7:27 | 20.4.2016 Mikä tuo valkoisen värin koodisi mahtoi olla? Valkoisten seinien maalaajaa kiinnostaisi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 18 alas 19
Hanna Jenssn 2/2 | klo 8:21 | 22.4.2016 Hei! Koodia minulla ei ole tässä (olen ulkomailla), mutta sen sävyn nimi on Paperi (olisiko Tikkurilan maaleja?). On ilmeisen käytetty ja yleinen, ainakin sisustavien ihmisten kesken... T Hanna Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 18 alas 19
Mikä tuo valkoisen värin koodisi mahtoi olla? Valkoisten seinien maalaajaa kiinnostaisi.
Hei! Koodia minulla ei ole tässä (olen ulkomailla), mutta sen sävyn nimi on Paperi (olisiko Tikkurilan maaleja?). On ilmeisen käytetty ja yleinen, ainakin sisustavien ihmisten kesken... T Hanna