Kommentit (13)

Vireessämuttaei juostenkustu

Voihan sitä vaikka reuman takia kävellä hitaasti tai ihan vain siksi että on ymmärtänyt että hötkyilemällä ei tule kuin kusipäisiä lapsia. Pääasia on pää.

Kristalli

Onpas taas negatiivista kommentointia. Missään ei mainita että artikkelin yritys maksaisi työntekijöilleen minimipalkkaa, tai jopa sen alle. Jäikö rutisijoilta täysin huomaamatta että tuotteet valmistetaan Helsingissä. Kuinka monta tuotantolaitosta Suomessa, saati stadissa enää on. Iso hatun nosto yrittäjälle joka pitää bisneksensä Suomessa. Näitä yrittäjiä maa tarvitsee. Enkä yhtään ihmettele että tässä olevien kommentoijien kaltaisia nurisijoita ei palkata. Mihin on kadonnut duunariylpeys? Ylpeys siitä että saa olla töissä ja osana isompaa kokonaisuutta. Ylpeys siitä että tekee mitä hyvänsä, tekee sen kunnolla. Inisijöillä jotka itkee 7 minuutin viikkotyön lisäyksestä ei Suomea suosta nosteta. Miettikääpä hetki valittajat, kuka teidän palkkanne maksaa ja mitä se palkan maksaja saa teidän puoleltanne?

Vierailija

Joo hoivaa kissaansa varmaan, mutta koirat ovat muslimeille, erityisesti somaleille epäpuhtaita eläimiä, joita voi tappaa ja jahdata ainakin omassa maassaan.

Vierailija

Kyse on kai enemmän siitä mitä kriteeriä rekrytoinnissa on soveliasta käyttää, palomieheltä nopeasti juoksu on työn ehdoton edellytys, tuskin design firmassa.

Vierailija

Minusta asia useimmiten on juuri näin. Minä olen palkannut pari laahustajaa ja kaduin kyllä. Eilen kävin extempore parturissa kun itsellä oli 20 min aikaa. Kaduin kun parturi osoittautui haaveilevaksi laahustajaksi. Kukin laahustakoot omalla ajallaan... Sairaudet tietysti asia erikseen.

kohta nokallaan

Meillä on töissä ihminen, joka puolijuoksee koko ajan... pitääkin suositella, että hakisi tuonne.

Se nyt on vain itsensä korostamista, "mulla on NIIIIIN kiire". Naurettavaa ja typerää.

Vierailija

Muka tehokkaat kipittäjät saa yhtään sen enempää aikaiseksi. Kunhan vaikuttavat 'tärkeiltä'. Ovat vaan työpaikan kireäpipoja. Olin ite ennen himohiihtäjä ja aina niin pirun kiireen tärkeenä. Idiotismia. 

Todisteita riittää

Tyypillistä,heti mollaamaan ja politisoimaan! Minusta tuo Håkanin motto on loistava,sillä ripeä kävelijä on elämässä muutenkin aina aikaansaava ja tehokas. Löntystelijöitä tässä maassa riittää,ja niitä,joilla on selitys ja puolustus joka asiaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat