Kommentit (9)

Vierailija

Suomalaisella palkansaajalla on tilanne, että se tuottaa suomalaista ja varaa on vain kiinalaiseen. Kyse ei ole enää valinnasta. On hienoa jos Nanson toimitutusjohtaja laski palkkaansa 14%. Laskivvetko muutkin johtajat? Ja lasketaanko niitä niin paljon, että työläisillä on varaa ostaa kotimaista.
 Minäkin olen rakennusalalla töissä, mutta palkkani niin matala, etten voi teettää mitään rakennustöitä. Suomalainen on köyhä suomessa.

Vierailija

En tiedä huomasiko edellisen viestin lähettäjä, että Nanson suurin osa henkilöstä siis ei suostunut laskemaan palkkojaan. Vain johtajat laskivat, jotta ihmisiä ei olisi tarvinnut lomauttaa. 

Vierailija

No tänä vuonna sitten irtisanotaankin taas 200 henkilöä ja lopetetaan koko Suomen tuotanto. Noilla palkanalennuksilla ei ollut mitään merkitystä tuossa konkurssissa.

Kapa

Äärimmäisen harvinainen yksittäis tapaus suomessa,liekö ainut laatuaan?Normi olosuhteissa suomi pomo potkii pellolle kaikki ja vähän enemmänkin ja samaan hengenvetoon raapasee miljoonabonarit ja n.40-vuotiaana eläkkeelle hyvällä sopparilla.Näinse menee

Vierailija

Kiitos. Olin jo suunnitellut lopettavani asiakkuuteni, jos kaikki työpaikat olisivat siirtyneet ulkomaille. Pukeudun siis edelleenkiin Nanson vaatteisiin. <3

Vierailija

Mielenkiintoinen valinta Glorialta nostaa tämä viimevuotinen artikkeli esille. Viime syksynähän ymmärtääkseni lopetettiin Nanson tuotanto kotimaassa, kun Nokian neulomo suljettiin.

Jaja

Kotimaista kysyntää ei ole, koska hallitus tekee yhä useammista ihmisistä yhä köyhempiä. Kotimainen kysyntä tuhotaan ja työttömyys vain pahenee, kun ostovoimaa heikennetään ja tuloerot ja eriarvoisuus kasvavat.

Vierailija

Mallisto on omituinen. Mikä on Nanson asiakaskohderyhmä? En ainakaan minä, 40-vuotias suomalainen nainen. Kenelle nämä tuotteet on suunniteltu?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat