Kommentit (5)

Linda

Paluu 1-2 vuoden päästä suomeen. Nostalgia kiertue PMMP:n kanssa. Tai soolo levy mihin kappaleet kirjoittaa Toni Wirtanen, tuo  varhaisen keski-ikäisen naisen tuntojen tulkki. Vieläköhän Lauri kulkee harakanpesä päässä.

Suvi

Linda kirjoitti:
Paluu 1-2 vuoden päästä suomeen. Nostalgia kiertue PMMP:n kanssa. Tai soolo levy mihin kappaleet kirjoittaa Toni Wirtanen, tuo  varhaisen keski-ikäisen naisen tuntojen tulkki. Vieläköhän Lauri kulkee harakanpesä päässä.

You know nothing, Jon Snow. :)

Winter War

Niin paljon kuin Paulaa ihailenkin, niin pientä suhteellusuudentajua, please. Tervetuloa tänne taas marraskuussa miettimään, että kuivaa maata, valoa ja ruohoa näet taas puolen vuoden päästä. Olisi mielenvikaista hehkuttaa kaikkea ja kaikkia täällä ja näissä olosuhteissa. Anna meidän olla suomalaisia Suomessa. This is what we are. ;) T: Itsekin Losissa asunut

katjuska

[quote=Suvi][quote=Linda]Paluu 1-2 vuoden päästä suomeen. Nostalgia kiertue PMMP:n kanssa. Tai soolo levy mihin kappaleet kirjoittaa Toni Wirtanen, tuo  varhaisen keski-ikäisen naisen tuntojen tulkki. Vieläköhän Lauri kulkee harakanpesä

Kade olet...ja pessimisti. Hyvä Paula! Jatka samaan rataan ja anna unelmien soida ja näkyä <3

Snellu

Tapasin Paula Vesalan syksyllä hänen upeassa kodisssaan, kun olin hakemassa Juljuksen luokkatoveria pois. Paula keitti kahvit minulle ja meillä oli mukava juttutuokio, kun kerroin, että pari vuotta sitten olin Los Angelesissa ja hän sanoi, että jos tulet sinne, niin tule käymään. Todella mielyttävä nuori nainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat