Uudistunut Gloria on tyylikäs, yllättävä ja humoristinen. Glorian asennetta kuvaa sille luotu oma väri, hehkuva smaragdinvihreä.

Uusi Gloria on elämänasennemedia. Gloria on muodin, kauneuden ja kansainvälisyyden puolella, ankeutta vastaan. Gloria on Suomen tyylikkäin mediabrändi, ja samalla lämmin ja lähestyttävä. Tämä asenne kiteytyy sanoihin joie de vivre, elämänilo.

Taiteilija Rauha Mäkilä sekoitti Glorialle oman Joie de Vivre -värin. Väri on täynnä eleganssia, itsevarmuutta, seikkailunhalua, nokkeluutta ja särmää.

"Tämä on oikealla tavalla vahva väri, samalla kuitenkin täynnä elämäniloa", Mäkilä kertoo värin synnystä.

"Glorian tehtävänä on muistuttaa, että elämä on myös ihanaa, ja siitä saa nauttia. Näytämme, että maailma voi olla täynnä joie de vivreä", kertoo päätoimittaja Saila-Mari Kohtala.

Värikonsepti-idean takana on markkinointiviestintätoimisto Bob the Robot. Tiimin copy Helmi Korpinen kuvaa Glorian asennetta näin:"Rumat ne vaatteilla koreilee. Saa ostaa vain, jos on tarjouksessa. Jäitkö jumiin euron ämpäreiden ja harmaiden aamujen väliin? Tule pois sieltä. Tänäkin aamuna maailma näytti aika nätiltä ja ihan mahdolliselta.Sitähän voisi vaikka syödä leivoksen. Tai pistää päälle ihanan vaatteen. Voisi varata matkan, että näkisi, miten vesi pyörii lavuaarissa väärään suuntaan tai aamuaurinko lankeaa oliivipuun lehdelle.Tai olla vaan ja huomata, että aika kaunistahan täällä elämässä on – ja lasikin on puoliksi täynnä."

Ensimmäinen uudistunut Gloria ilmestyy torstaina 28. tammikuuta.

Katso video värin luomisesta täältä.

Tilaa uudistunut Gloria täältä.

 

 

Sadet

Aijai, odotan innolla postilaatikon kolahtamista. Voi kun lehti saapuisi lentopostilla niin saisin untuvaisen-uutukaisen Gloria-lehden helmikuun alkupäivinä käteeni.